دفاع مقدس

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
دفاع مقدس
هیچ وقفه‌ای در انجام رزمایش‌های سپاه به‌وجود نخواهد آمد
جانشین فرمانده کل سپاه در واکنش به برخی مطالب مطرح شده گفت: رزمایش های سپاه بر اساس برنامه های پیش بینی شده انجام می شود.
 
برای ادامه راه شهدا باید به وحدت نظر برسیم
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه بدهیم باید در جهت ساماندهی امور به وحدت نظر و عمل برسیم.
روایت سردار جعفری از نامه بنی‌صدر به امام و جلسه فرماندهان جنگ در پادگان گلف
مشاور فرمانده سپاه گفت: محمد بابارستمی و سیدعلی حسینی در سال‌های جنگ از فرماندهان نیروهای اعزامی از خراسان بودند که با فرهنگ عاشورایی و حسینی در مقابل دشمنان ایستادند.
 
ادبیات دفاع مقدس برای ارتباط با مخاطب نیاز به توسعه دارد
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: جشنواره جایزه ادبی یوسف می‌تواند در ترویج ارزش‌ها دفاع مقدس پیش قدم باشد.
 
سیاست امریکا در سوریه تروریسم را گسترش می دهد
وزیر خارجه روسیه با انتقاد از سیاست های امریکا در قبال تحولات سوریه اعلام کرد رویکرد متناقض امریکا تروریسم را گسترش داده است.
 
اتحاد سری عربستان و اسرائیل علیه سوریه
یک پایگاه تحلیلی کانادایی فاش کرد که همپیمانی "اسرائیل" و عربستان سعودی با اجازه آمریکا و در ادامه حمایت سری نظامی کاخ سفید از شورشیان در سوریه صورت گرفته است چون آنها اطلاع کامل دارند که بیشتر عناصر مسلح در سوریه گروههای تکفیری و فرقه گرا هستند.
استقامت، بصیرت و ولایت‌مداری گزینه‌های روی میز ملت
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران دشمن را در این ۳۵ سال شناخته و به دروغ‌پردازی دشمن عادت کرده است اما دشمن بداند این ملت هیچ‌گاه تحت تأثیر دروغ‌پردازی‌های آن‌ها قرار نمی‌گیرد.
 
ناجا، حائز رتبه هفتم علمی در جهان اسلام
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به راه اندازی سامانه علمی- پژوهشی در سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا، گفت: دانشگاه علوم انتظامی امین حائز رتبه هفتم علمی در جهان اسلام است.
 



|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : جمعه 2 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: